Хто кому

24 грудня

І сталося, коли цар Давид осівся у своїм домі, і дав Господь йому відпочинок від усіх його ворогів навколо, промовив цар до пророка Натана: «Оце я живу в кедровім домі, а ковчег Божий перебуває між завісами намету!» І сказав Натан цареві: «Все, що маєш на серці, йди й чини, бо Господь з тобою».
І сталося тієї ж ночі, що прийшло слово Господнє до Натана: «Іди й скажи слузі моєму Давидові: Так Господь говорить: Чи ти будуватимеш Мені дім, помешкання для Мене? Я взяв тебе від отари з пасовиська, щоб ти був князем над Моїм народом, над Ізраїлем. Я був з тобою всюди, куди ти ходив. Я викорінював усіх твоїх ворогів з-перед твого обличчя і вчинив для тебе ім’я велике, як ім’я величних цієї землі. Я призначу місце Моєму народові Ізраїлеві і насаджу його, й він буде на ньому жити й не буде більше хитатися, бо сини беззаконня не будуть більш його гнобити, як раніше, з того дня, як Я поставив суддів над Моїм народом Ізраїлем. І усмирю для тебе усіх твоїх ворогів. І оце Господь звіщає тобі, що Він збудує тобі дім. А як сповняться твої дні й ти спочинеш з твоїми батьками, Я поставлю по тобі твого потомка, який вийде з твого лона, й утверджу його царювання. Я буду його батьком, а він буде Мені сином.
Твій дім і твоє царство перед Моїм обличчям повіки
існуватиме, і престол твій буде тривалий повіки”».

2Сам 7,1-5.8б-12.14а.16

Патова ситуація з Давидом. Він повен добрих намірів, хоче збудувати для Бога дім, зробити добрий вчинок у відношенні до Господа. Пророк Натан не може зрозуміти, тому Бог підказує. Думаєш, що це ти робиш подарунок Богу? Ти в змозі обдарувати Бога? Та можеш повністю віддячити за все, що Він тобі дав?

В цей останній день Адвенту, коли вже все готово до свят, погляну назад і подякую за все, що Господь мені дав у цей час. Який би я не приготував Йому подарунок на Різдво, який би вертеп не зробив, Він дає завжди більше. Тож варто більше дивитися на Його руки, ніж на свої.

1 thoughts on “Хто кому

  1. Сповіщення: Хто кому | CREDO

Залишити коментар

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close