П’ятниця 5 тижня Великого Посту

geremia

 

Єремія сказав: «Я чув, як багато обмовляло мене: “Звідусіль жах! Донесіте! Донесемо на нього!” Усі заприязнені зі мною чигали на моє падіння: “Може він упіймається, і ми його подолаєм та й помстимося на ньому”.
Але Господь зі мною, немов воїн сильний, тому гонителі мої спотикнуться, не подолають. Окриті соромом великим будуть, бо не пощастило їм, стидом побиті вічним, невигладним.
Господи Сил! Ти, який вивідуєш праведного, який бачиш нирки і серце! Дай мені узріти відплату Твою над ними, бо я на Тебе звірився з моєю справою. Співайте Господу, хваліте Господа, бо Він врятував душу вбогого з рук лиходіїв».

Єр 20, 10-13

Пророка Єремію ми зустрічали вже раніше, коли він також взивав до Бога про справедливість. Пророк знову у важкій ситуації, навіть заприязнені лише чекають на нагоду, говорять про помсту (за що?). Чекають на падіння Єремії, але це вони спотикнуться. Бо є Бог, що бачить нирки і серце, тобто бачить найпотаємніше. Бог, що є “воїном сильним”. Тому пророк вже зараз впевнений в тріумфі справедливості. Він продовжить свою місію, бо він не сам.

Подібні ситуації зустрічаються часто в житті віруючих. Іноді претензії важко пояснити. Навіть найближчі можуть не розуміти і бути налаштованими ворожо. Обмови, доноси, хитрість, підступ – знаряддя зла численні. А навпроти – Бог Сил!

Не впадати у відчай, не припиняти своєї місії, покладатися на Бога. Життя – це боротьба, але ми не самі.

1 thoughts on “П’ятниця 5 тижня Великого Посту

  1. Сповіщення: Господь сил! | CREDO

Залишити коментар

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close