Дивні радості

(п’ятниця ІІ тижня Великоднього періоду)

Тими днями один фарисей у синедріоні на ім’я Гамалиїл, – законовчитель, шанований усім народом, – вставши, наказав, щоб апостолів вивели на короткий час, а їм сказав: «Мужі ізраїльські, поміркуйте між собою щодо цих людей, що ото хочете з ними зробити. Ось бо недавно об’явився Тевда, кажучи, що він є кимось, – до нього пристало щось із чотириста людей. Він був убитий, і всі, котрі вірили в нього, розсіялися і зійшли на ніщо. Після нього під час перепису об’явився Юда галілеянин, потягнувши за собою народ. І він також загинув, а всі, хто слухався його, – розпорошилися. І нині кажу вам: відступіться від цих людей і залишіть їх. Бо якщо цей задум і ця справа від людей, – вона загине; якщо ж від Бога, то ви не зможете зруйнувати її, – щоби часом не стати вам богоборцями!»
Тож вони послухали його і, коли покликали апостолів, висікши їх, пригрозили не говорити в Ім’я Ісуса й  відпустили. А вони вийшли із синедріону, радіючи, що за Ім’я Ісуса удостоїлися витерпіти зневагу. І щодня в храмі й по домах вони не переставали навчати й благовістити Христа – Ісуса.

Діян 5,34-42

Промовляє Гамалиїл, мудра людина, що вміє читати минуле історії, і радить залишити цю справу, не перешкоджати, бо ризик великий. Синедріон так і робить, та перед цим апостоли зазнають перших фізичних покарань за свою діяльність, плюс погрози (це для них не новина).

А що вони? Буквально: “Вони ж пішли з-перед синедріону радіючи, бо були удостоєні ради Імені бути зганьбленими (приниженими, збезчещеними)”. І перестали говорити в Ім’я Ісуса? Звісно, ні! Навіть після побоїв та заборон.

Звернімо увагу, забороняється говорити. Не стільки щось робити, а саме говорити в Ім’я Ісуса. Закривається рота учням Ісуса. Слова про Ісуса небезпечні!

Відвага говорити! Відвага страждати! Радіти, що Ім’я Ісус звучить! Не тому, що мене залишили в спокої, що нема конфлікту, що уникнув в’язниці, що спас життя… Радість зі страждання це мудрість хреста, після якого наступає воскресіння!

Залишити коментар

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close