Ти і я (середа XXV тижня Звичайного періоду)

mani-1024x675

Кожне слово Боже випробуване. Воно – щит для тих, що в ньому захисту шукають. До слів Його не додавай нічого, а то Він тобі докорятиме й за брехуна вважатиме.
Двох речей прошу я в Тебе; не відмов мені їх, доки не умру я: неправду та брехливе слово віддали від мене; не давай мені ані злиднів, ані багатства, подай лиш достатнього хліба, щоб я, наситившись, Тебе не зрікся, та не сказав: «Хто Господь?» – або, збіднівши, не став красти та не безчестив імені Бога мого. 

Прип 30,5-9

Потрібно мати покору перед Божим Словом – без лишніх додатків, але й без обрізувань. Тоді Воно захистить нас, коли будемо Його шукати.

А молитва, яку читаємо в сьогоднішньому уривку, просто прекрасна. В ній мудрість, життєва мудрість. В багатьох текстах Старого Завіту знаходимо думку, що багатство це наслідок Божого благословення, тому потрібно збагачуватися. Але не цього просить мудрець, не цього шукає. Більш того, його не так цікавить багатство чи убогість, скільки відносини з Богом! Так, його лякають дві крайності – велике багатство і бідність. Та ще більше боїться втратити Бога, бо це його скарб. Це єдине, що заспокоює людське серце. Мабуть, це повинно керувати нашою молитвою! Не моє “я” в різних відмінках (мені, до мене, мною, мене), а “я” і “Ти”, а ще краще: “Ти” і “я”.

Дар щирості та правди – даруй мені, Господи! Дар знайти істинне багатство – даруй мені, Господи!

1 thoughts on “Ти і я (середа XXV тижня Звичайного періоду)

  1. Сповіщення: Ти і я | CREDO

Залишити коментар

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close